Saturday, June 19, 2010

Tilbake i Nepal!

Hva er vel da mer naturlig enn å skrive noe på denne gamle bloggen igjen?
Nå er jeg i Nepal i forbindelse med et informasjonsprosjekt i regi av partiet Rødt. Vi skal se nærmere på om andre bevegelser i Sør kan lære noe av maoistene i Nepal, og i så fall, hva?
Følg med, dette blir spennende dere!

Ellers har jeg greid å bli syk, dvs. feber og vondt i magen. Litt irriterende siden jeg har mye å gjøre og bare har tre uker her.

Ellers er det varmt og klamt. Men jeg har kjøpt WHO anbefalt rehydreringsblanding som jeg blander i vannet jeg drikker. Om ikke det fikser det meste så vet ikke jeg.

Følg med videre, fred ut.

3 comments:

Kentona said...

Det ble ikke så mange oppdateringer herfra? Turen var en uforbeholden suksess?

stian said...

ble ikke mange oppdateringer gitt...
ble for lite tid til å kjede seg og skrive. Kommer du innom Oslo på noe tidspunkt?

Kentona said...

det skal du ikke se bort fra. Har en løs avtale med leo og kjeks forøvrig om en biljardhelg i oslo. men blir vell etter denne delen av ferien. Har de to midterste i aug.