Thursday, November 02, 2006

jadda

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert bloggen, men det er ikke min feil. Det har seg nemlig slik at jeg skrev en ganske så lang blogg søndag, men da jeg skulle legge den ut nektet internett å samarbeide, slik at det hele gikk til helvete. Derfor skriver jeg istedet i dag. Og jeg kan rapportere at i Tromsø har vi snø. Og ikke bare litt, vi har noe innihelvete mye snø! Snart en meter om det fortsetter i dette tempoet. Snø synes jeg er fint, for da blir det så trivelig ute, og nesten litt julestemmning. Men av en eller annen grunn blir det alltid jævlig glatt for meg når det er snø ute. Jeg skriver "for meg" fordi jeg har enda ikke sett at noen andre plages like mye når de går på fortauet. Jeg vet ikke helt hva det kommer av, men jeg mistenker at militærstøvlene fra Haakonsvern rett og slett er elendige på vinterføre. Hva faen er det? Skal ikke Forsvaret servere sine soldater top-notch utstyr, slik at vi kan le av nederlenderne som kaver under hele joint winter? Neida, det skal vi ikke. Det kan jo være at forsvaret har spesialprodusert et par støvler som er ekstra glatte slik at samfunnet kan le av meg mens jeg kaver i hele vinterhalvåret, men det virker ikke så altfor sannsynlig.
Nuvel.
Forøvrig hater jeg å skrive masteroppgave og har i dag ikke fått gjort noe som helst, og bare lurt på hva i helvete det egentlig er jeg driver med.
Om noen vet det, så skriv inn!
Fred,
s

No comments: