Saturday, February 24, 2007

Norwegian Trash

I det siste har det slått meg at den norske trash kulturen er i ferd med å ta over Norge. Glem muslimene, det er trashfolka i Norge som kommer til å rule framover. Hvordan skal de greie dette spør du kanskje? I allianse med frp. Men er hvem trash kulturens representanter i Norge? (NorT)
Men norsk trash tenker jeg på folka som: først og fremst leser Se og Hør. Dette er det viktigste karaktertrekket deres. Videre så liker de ofte campingvogn. De liker ikke folk som ser annerledes ut (hverken innvandrere eller pønkere ala blitz). De er ikke spesielt opptatt av politikk, men vil gjerne forsvare ytringsfriheten i Norge gjennom å stoppe innvandringen av folk som er brune i huden. De synes det er latterlig at staten skal ha penger i form av skatt for at vi skal kjøpe sprit. De handler gjerne i Sverige om det er mulig. De liker ikke staten, eller "akademikere" som skal fortelle dem hva de skal mene og som er "politisk korrekte". De liker musikk som gir lite kulturell kapital, som f.eks. svensktopper. Og desverre tilhører de som oftest arbeiderklassen.

Frp baserer masseoppslutningen sin på disse folka, og kommer med enkle løsninger, som apellerer til Nortrash folk. De liker ikke nødvendigvis å diskutere politikk, men jeg ser for meg at når de legger stemmeseddelen med Frp i boksen, så tenker de: "ta den forbanna bedrevitere".
Om vi ikke gjør noe, kommer disse folka til å føre Frp inn i regjering i 2009!


nb: dette er ren synsing og ikke basert i empirisk matriale.

6 comments:

Silje said...

Bra synsing! Etter min mening står de også i ledtog med Hallgrim Berg og resten av bunadshøyre, selv om disse riktignok liker å diskutere politikk (med andre ord, de liker å gi uttrykk for at de er redde for innvandrere og at de er glade i nynorsk og munnharper - og selvsagt, at alle andre også burde tenke som dem Før Det Er For Sent).

stian said...

innen 2050 kommer Norge å ha sharia lover og alle snakker arabisk. Vi må gjøre noe. Ingen tvil.

Silje said...

...og 20% av LOs medlemmer stemmer FrP. Når var det egentlig folk slutta å bruke huet? Hva er galt med kritisk tenkning? Når ble søppel mer ettertraktet enn innsikt?

ei saa peittää said...

vi skal være glade for at arbeiderklassen ikke sitter med makta. det skulle tatt seg ut om sånne folk plutselig skulle bestemme. Nei heldigvis er det penga som styrer showet, ikke dumme arbeidere

stian said...

med tanke på at revolusjonen allerede er i gang i Køben ville jeg ikke ha vært så bråkjekk, kapitalistsvin!

ei saa peittää said...

Min kommentar ser ut til å ha vært uklar på visse punkter. Jeg forsto "norwegian trash"-kommentaren som et varsku mot at Nortrash(altså:soon-to-be-flertallet av Norges befolkning) fikk makta, fordi du mener de ikke vet hva som er best for seg selv. Det var denne oppfatningen jeg prøvde å gi min støtte til. Imidlertid blir jeg litt usikker på hvordan Revolusjonen i Køben kan være et skritt i riktig retning. Mulig jeg har misforstått, men jeg forstår revolusjonen i København som et forsøk på å overføre makta tilbake til folket. Hvordan kan dette føre noe godt med seg, hvis jeg har forstått det rett at Nortrash(les:folket) ikke er mennesker som er i stand til å gjøre de rette valgene? Kan hende jeg har misforstått, at revolusjonen i køben faktisk er et forsøk på å hindre Nortrash fra å overta kontrollen, slik at folk som faktisk vet hva som er best skal få bestemme? Hvem som faktisk vet best, blir selvfølgelig en annen diskusjon. Jeg må bare beklage, men jeg er litt forvirret mht om jeg skal tolke disse innspillene som et argument FOR at folket skal bestemme, eller et argument MOT at folket skal bestemme.