Saturday, March 10, 2007

Den gamle mannen og fylla

I går var jeg ute og tok noen øl.
Og i dag våknet jeg klokka åtte. Ikke slik at jeg kunne snu meg over og sove videre, men lys våken! Dette har skjedd oftere og oftere i det siste. I gjennomsnitt står jeg opp tidligere i helgene enn på ukedagene. En regelrett skremmende utvikling. Kan noen forklare meg hvorfor dette skjer? Hvorfor våkner jeg sykt tidlig når jeg har tatt noen øl dagen før?
Fins det botemiddel mot dette uvesenet? Kjerringråd?

Fred ut.

3 comments:

Silje said...

Løsningen er enkel, min venn: drikk mer øl på hverdagene! Tenk så tidlig du kan komme deg på skolen bare ved hjelp av litt mer øldrikking. Fantastisk!

stian said...

akk og ve. trodde jeg hadde fylt opp øl-kvoten, men kanskje ikke?

Kjersti said...

jeg kan opplyse om at det samme skjer med meg. Legger meg klokka 04 evt 05, og så blir klokka 08- lys våken! Jeg vet sannelig ikke løsningen.